GA ebook – o książkach Google Analytics

Na przestrzeni lat rozwój technologii sprawił, że sieć internetowa stała się nie tylko miejscem do komunikowania się czy też rozrywki, ale również do robienia zakupów w sklepach internetowych. Dzięki sieci każdy człowiek z każdego miejsca na ziemi ma dostęp do szerokiej bazy danych, którą może wykorzystać jako fundament do budowania własnej marki poprzez tworzenie strony internetowej, która pozwoli mu osiągać realne zyski. Co więcej, na każdym etapie rozwijania własnego pomysłu on-line mamy dostęp do szerokiej gamy narzędzi, które pozwolą jeszcze bardziej i wnikliwiej przeanalizować ruch osób odwiedzających naszą domenę. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics, przy którego lepszym poznaniu i zagłębieniu się w jego możliwości możemy osiągnąć sukces w Internecie.

Charakterystyka Google Analytics

Jest to przede wszystkim bezpłatna usługa Google, która pozwala uzyskać szczegółowe dane analityczne dotyczące naszej strony internetowej. Narzędzie to jest profesjonalną opcją nie tylko dla osób, które chciałyby się zająć analizą internetową, ale również dla tych, którzy chcą uzyskać więcej informacji odnośnie do tego, co dzieje się na ich prywatnych domenach.

Dzięki usłudze Google Analytics możemy mieć dostęp między innymi do informacji o użytkownikach odwiedzających naszą witrynę, takich jak:

  • płeć oraz wiek,
  • w jaki sposób zachowują się na naszej stronie i ile podstron przeglądają,
  • jak trafili na naszą stronę, a także, z jakiego oprogramowania czy urządzenia korzystają,
  • w jakim regionie przebywali podczas przeglądania witryny – województwo, miasto, państwo.

Pozyskane dane analityczne możemy wykorzystać jako doskonałe narzędzie do zwiększenia zysków naszej strony na przykład poprzez widoczne na niej reklamy lub promowanie najchętniej przeglądanych produktów.

Skąd czerpać wiedzę na temat Google Analytics?

Jak dobrze wiemy, każde nowoczesne narzędzie zawiera w sobie wiele opcji, z którymi powinniśmy się dokładnie zapoznać, aby w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Szukając informacji na temat Google Analytics on-line, z pewnością natrafimy na wiele artykułów, a także wiedzy zebranej przez samego producenta narzędzia.

Czasami ilość informacji z różnych źródeł może nas przyprawić o lekki zawrót głowy. Dlatego powinniśmy się zainteresować skondensowaną dawką wiedzy zawartą w godnych naszej uwagi publikacjach. Merytorycznie przygotowana treść wprowadzi nas oraz pozwoli zrozumieć, czym jest Google Analytics.

Przeczytaj także: Freelancer czy agencja SEO?

Książki, które poszerzą naszą wiedzę odnośnie Google Analytics (GA)

Niezależnie od tego, czy zaczynamy stawiać pierwsze kroki, ucząc się od podstaw narzędzia Google, czy jednak chcemy poszerzyć naszą nabytą już wiedzę o nowe informacje, powinniśmy zapoznać się z poniższymi e-bookami. Warto zaznaczyć, że skorzystanie z jednego GA e-book wystarczy, aby wprowadzić nas w świat internetowej analityki.

GA dla marketerów

Google Analytics. Integracja i analiza danych

Materiał zebrany w e-booku jest przeznaczony dla osób, które nigdy nie miały styczności z Google Analytics. W treści znajdziemy informacje, dzięki którym dowiemy się jak dotrzeć do interesujących nas grup docelowych. GA e-book odpowie nam również na pytanie, jak zapanować nad dużą ilością posiadanych przez nas danych.

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

W e-booku znajdziemy wiele przydatnych informacji poszerzających naszą dotychczas nabyta wiedzę. Z treści dowiemy się jak w łatwy sposób poznań potencjalne zainteresowania naszych klientów oraz jak dostosować do nich naszą ofertę.

AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

Jest to e-book, obok którego nie możemy przejść obojętnie. Zagłębiając się w treść, nauczymy się, w jaki sposób reklamować swoje produkty, a także usługi w połączeniu Google Analytics. Z pewnością wiedza zawarta w e-booku przyczyni się do zwiększenia zasięgów reklamy oraz pozwoli uzyskać nam większą świadomość zarządzania nimi. Co więcej, zawarte w e-booku informacje dają możliwość zdania egzaminów certyfikacyjnych AdWords i Analytics.

Google Analytics. Understanding visitors be havior

Chcąc skorzystać z informacji zawartych w tym źródle, niezbędna będzie znajomość języka angielskiego. Dzięki temu kompendium wiedzy możemy powtórzyć nabyte wcześniej wiadomości, a tak, że wychwycić informacje, które mogły umknąć naszej uwadze.

GA E-book – integracja i analiza danych według Daniela Waisberga

Dzięki umieszczonym w e-booku informacjom będziemy mogli w pełni wykorzystać możliwości analityczne Google Analytics, co w rezultacie przełoży się na uzyskanie większej liczby informacji, na temat w jako sposób zachowują się klienci. E-book odpowie nam również na pytanie, co należy zrobić, aby udoskonalić dane, które pochodzą z analizy zachowań klientów.

Otrzymamy także niezbędne informacje odnośnie technik, jakie powinniśmy stosować, aby zebrane dane były czytelne i dokładne. Nauczymy się także, w jaki sposób dane o rynku i klientach integrować i importować do Google Analytics.

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

E-book napisane jest łatwym do zrozumienia językiem. Wydanie II przeznaczone jest dla osób, które nigdy wcześniej nie miały styczności z Google Analytics. Dzięki zawartym w e-booku informacjom mamy możliwość krok po kroku zagłębić się w temat i zrozumieć wszelkie zagadnienia, które jego dotyczą. Drugie wydanie zawiera rzetelne informacje na temat Universal Analytics oraz Google Tag. Źródło posiada również wiele informacji przydatnych dla firm ecomrance.

W jaki sposób uzyskać certyfikat specjalności AdWords i Analytics?

Jeżeli przeczytaliśmy wiele pomocy dotyczących AdWords i Analytics i chcemy uzyskać certyfikat potwierdzający nasze umiejętności oraz nabytą wiedzę powinniśmy się zalogować na platformie skillshop. Po zalogowaniu należy wybrać Kwalifikacja indywidualna Google Analytics.

Egzamin, do którego przystąpimy, jest całkowicie bezpłatny, a ważność certyfikatu wynosi 12 miesięcy. Po tym okresie powinniśmy ponownie przystąpić do egzaminu. Sam egzamin trwa 90 minut i składa się z 70 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w minimum 80%, aby go zdać. Warto zaznaczyć, że mogą przystąpić do niego jednakowo firmy w ramach Google Partners, jak i prywatni użytkownicy w ramach akademii Analytics.

Dlaczego Google Analytics to najlepsze narzędzie dla biznesu?

Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynamy swoją działalność w internecie, czy jesteśmy już jej długoletnią częścią. Powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby nabyć odpowiednich wiadomości, które pozwolą nam sprostać oczekiwaniom klientów.

Profesjonalne narzędzie Google Analytics w oparciu o sprawdzone źródło wiedzy GA e-book pozwoli w najmniejszym stopniu poukładać oraz uporządkować zebrane informacje analityczne. Co więcej, GA e-book pokaże nam jak krok po kroku za pomocą narzędzia Google osiągnąć sukces w Internecie, który przełoży się na realne zarobki.

Jak nam wiadomo, zanim cokolwiek zostanie zakupione w internecie, najpierw przechodzi etap pozyskiwania informacji o produkcie. Osoba zainteresowana sprawdza opinie na forach, porównywarkach cen czy w social mediach, aby uzyskać jak najwięcej przychylnych informacji, które pozwolą jej dokonać zakupu. Korzystając z Google Analytics, zrozumiemy potrzeby klientów i będziemy mogli dostosować specjalnie dla nich ofertę.

Podsumowanie Google Analytics (GA) E-book

Google Analytics to potężne profesjonalne narzędzie, które stale się rozwija, a za którego pomocą możemy w dokładny sposób dokonać analizy informacji, jakie wpływają podczas wyszukiwania klientów. Wykorzystując zdobyte dane, na ich podstawie możemy kreować trafne kampanie marketingowe, które odpowiadają potrzebom klientów.

Cały proces zapoznawania się z narzędziem Google Analytics może być przeprowadzony na podstawie profesjonalnie sporządzonych pomocy takich jak e-booki wymienione powyżej. Merytorycznie zebrana wiedza połączona z doświadczeniem przyczyni się do lepszego zrozumienia analityki, która w rezultacie wpłynie na osiągnięcia firmy.

Z godzinę na godzinę internet ulega ciągłym zmianom dlatego i Google Analytics odpowiadając na panujące obecnie trendy, się zmienia. Certyfikaty wydawane przez Google z datą nie dłuższą niż 12 miesięcy mają na celu nadążyć nad ziarnami w Internecie. Dzięki temu osoba przystępujący do egzaminu każdego roku przyswaja najnowsze informacje, które sprawiają, że jest profesjonalistą w swojej dziedzinie.

Jeżeli prowadzimy własny biznes, nie możemy odpuścić sobie ciągłego zdobywania wiedzy odnośnie do panujących trendów. Ciągle kształcenie i udoskonalanie własnego potencjału przy pomocy Google Analytics zagwarantuje zwiększenie zysków firmy, poprzez świadomość czego potrzebuje obecnie rynek.

Kiedy zapoznamy się, że wszystkimi powyższymi e-bookami i będziemy skrupulatnie korzystać z Google Analytics, zyskamy wtedy pewność, że dobrze poznaliśmy wszystkie charakterystyczne cechy narzędzia. Jeżeli na początku wyda nam się niezrozumiałe, a wielkość informacji nas przytłoczy, powinniśmy zadać sobie pytanie, czy warto zrezygnować na samym początku z możliwości, które daje nam Google Analytics?

Leave a Comment

Wyślij zapytanie Contact Icon